توهمات تکراری سید محمد موسوی خوئینی ها
 
درباره وبلاگ


ولی امر مسلمین جهان حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي :فرزندان بسيحي‌ام با حضور خود در هر صحنه‌اي كه لازم است دشمنان زبون را مرعوب و منكوب سازند.
صراط ولایت - قرارگاه سایبری خیبر
سیاسی . تحلیلی

صدقه سر نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز رسوا ترین مزدوران سرویس های جاسوسی غرب دهها تریبون و رسانه در اختیار دارند و آزادانه توهمات خود را ابراز می دارند و باز هم طلبکار هستند اخیراً آقای موسوی خوئینی ها در یک جمع چند نفره از دوستانش کلی جو گیر شده و به مانند عروس خانم ها برسر سفره عقد برای شرکت طیف موسوم به اصلاح طلب به رهبری جورج سورس در انتخابات ریاست جمهوری آینده کلی زیر لفظی طلب کرده است .

اما اشاره به چند نکته کوتاه خالی از لطف نیست :

1- آقای خوئینی ها هیچ شخص ، گروه یا تشکلی از شما و دوستانتان برای انتخابات دعوت نکرده که این چنین ناز و عشوه می کنید .

2- شما و دوستان فتنه گرتان هیچ گاه به ولایت فقیه اعتقاد نداشته و ندارید و ازسویی چون بسیار ترسو تشریف دارید هرگز جرات نکردید به طور علنی و شفاف این موضوع را بیان کنید .

3- خدا را شاکریم که  در فتنه 88 چهره کریه و خیانتکار شما برای همگان بی هیچ ابهامی نمایان شد یادتان هست در فتنه 88 با دلارهای سعودی تمام قد و با تمام قوا به قصد براندازی این نظام الهی چه جنایت هایی مرتکب شده و مظلوم نمایی کردید .

4- باور کنید اگر رافت و عطوفت اسلامی شخص مقام معظم رهبری شامل حال شما فتنه گران نمی شد اکنون وجود خارجی نداشتید تا این چنین داستان های تخیلی بسرایید.

روان پریشی بیماری خطرناکی است که درمان قطعی ندارد مخصوصاً اگر بیمار اعتیاد به مصرف دلارهای سعودی داشته باشد آقای خوئینی ها بیشتر مراقب خود باشید .




 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • شراب روحانی
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرباز ولایت - قرارگاه سایبری خیبر و آدرس b200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.